Services Apotheek Plesmanlaan – Apotheek Vechtevoort – Maarssen

Welkom bij Apotheek Maarssen

Apotheek Vechtevoort
Apotheek Plesmanlaan
afhaalpunt Maarssen-Op Buuren 

Zit u in Quarantaine?
Vraag ons naar de BEZORG mogelijkheden!

U kunt zich bij ons inschrijven! Klik dan hier.
U kunt uw herhaalrecepten bij ons aanvragen! Klik dan hier.
Heeft u vragen over de levering van uw wondzorg, incontinentiemateriaal of diabetesmateriaal? Wij leveren dit, klik hier voor het laatste nieuws.

 

Services Apotheek Plesmanlaan

Openingstijden

Maandag t/m vrijdag
overdag: 8.00 tot 18.00 uur
Zaterdag: 10.00 tot 16.00 uur

Bestelmogelijkheden

Bestellen kan telefonisch, via de website of door het inleveren van een recept aan de balie. Soms komt het voor dat we een bepaald geneesmiddel niet in huis hebben. Dit moet dan besteld worden.Als deze voor half 5 besteld worden kunnen wij dit de volgende dag in huis hebben.
Sommige geneesmiddelen kunnen er wat langer over doen, i.v.m.leveringsproblemen van de groothandel/productiefabriek. Veel homeopatische middelen moeten doorbesteld worden, hier dient vaak een leveringstijd van 5 werkdagen in acht te worden gehouden.

Bezorgregeling

Apotheek Plesmanlaan biedt de extra mogelijkheid van een gratis bezorgservice, deze geldt voor de gemeente Maarssen.
Bestellingen die voor 12 uur gedaan zijn worden dezelfde dag nog bezorgd mits voorradig, anders de volgende dag.

Onze bezorger levert de bestelling elke werkdag op het afgesproken adres af.
Op zaterdag is er geen mogelijkheid tot bezorgen,wij vragen u dus bijtijds uw benodigdheden aan te vragen bij ons of bij de huisarts. Wilt u ook steeds duidelijk doorgeven dat de bestelling bezorgd moet worden?

Persoonsgegevens en privacy

U apotheek bewaart uw medische gegevens om de medcatie beter te kunnen controleren. Ook komen deze gegevens beschikbaar voor de dienstapotheek of Uw behandelaar. Voor de uitwisseling hiervan zijn uitgebreide regels afgesproken. Informatie hierover is te vinden in de folder Persoonsgegevens, medicijnen en uw privacy.

Klachten

Heeft u een klacht over uw apotheek?

U kunt er iets mee doen!
Praat erover met uw apotheker

Bel ons op (0346) 573637, mail ons of vul het klachtenformulier in op onze website.

Wanneer u naar een apotheek gaat, wilt u graag een goed contact met de apotheker en de apothekersassistenten. Gelukkig zijn de meeste mensen tevreden over hun apotheek. Maar misschien bent u over bepaalde zaken minder tevreden.

In de apotheek vind u een folder over de klachtenregeling. In deze folder leest u wat u kunt doen met uw onvrede of klacht over een apotheek.
Zowel de apotheker als de KNMP (de beroepsorganisatie van apothekers in Nederland) zijn u graag behulpzaam bij het oplossen van uw probleem.

Bespreek de klacht met uw apotheker

Probeer eerst het probleem met uw apotheker te bespreken. Dat kan ook als een klacht over een medewerker van de apotheek gaat. Als de apotheker niet weet dat u ontevreden bent, kan hij ook niet proberen de klacht op te lossen. Komt u er samen niet uit, dan kunt u hieronder lezen wat u vervolgens kunt doen.

Zorgverzekeraar aanspreekpunt voor zorgnota en zorgkosten

Uw zorgverzekeraar is het aanspreekpunt wanneer u vragen of klachten heeft over de zorgnota die u van uw zorgverzekeraar hebt ontvangen. Dat geldt ook voor vragen of klachten over de kosten voor de farmaceutische zorg. U vindt de contactgegevens van uw zorgverzekeraar op uw zorgnota en/of op uw polisblad.

Vragen over uw medicijn kunt u stellen aan uw apotheker of apothekersassistent(e).

U kunt uw klacht voorleggen aan een onafhankelijke klachtenbemiddelaar

Meer informatie vindt u op de volgende website: https://www.apotheek.nl/in-de-apotheek/klachten-over-uw-apotheek